نوشته شده توسط : حسين
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):


:: بازدید از این مطلب : 5864
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نابغه در تاریخ : 1394/10/19/6 - - گفته است :
سلام...
لینکتون کردم...سایت با حالی دارین...

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1393/12/7/4 - - گفته است :
سلااااااام مرسی که به وبم سر زدی خوشحال شدم
پاسخ:سلام...قربونت

/weblog/file/img/m.jpg
سحربانو در تاریخ : 1393/10/11/4 - - گفته است :
سلام حسين
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

حسين بهم سر بزن منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
سحربانو در تاریخ : 1393/10/10/3 - - گفته است :
سلام حسين
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

حسين بهم سر بزن منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
سحربانو در تاریخ : 1393/10/9/2 - - گفته است :
سلام حسين
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

حسين بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ: سلام...کی؟ من؟ نه والا یادم نیست!

/weblog/file/img/m.jpg
نازی در تاریخ : 1393/10/3/3 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی حسين ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام....من؟جواب ندم؟ حتما ندیدم....ببخشید رو وبت که کلیک میکنم میره به سایتhttp://taksabad.com/weblog.htm اگه خواستی لینکم کن...بعد اطلاع بده لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
نازنین در تاریخ : 1393/9/1/6 - - گفته است :
واقعا وبلاگ خوبی دار حسين
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
N@ghmeh در تاریخ : 1393/4/19/4 - - گفته است :
سلام.من لینکتون کردم.شما هم اگه دوست داشتین لینکم کنین.
راستی خوشحال می شم اگه به وبلاگ من هم سری بزنید.
پاسخ:سلام...با افتخار لینک شدید

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1393/3/13/2 - - گفته است :

با سلام


واقعا این وبلاگ بهترین وبلاگی بود که در تمام عمرم دیده بودم واقعا ازتون ممنوم
پاسخ:نظر لطفته داداش!


/weblog/file/img/m.jpg
peyvand در تاریخ : 1392/12/27/2 - - گفته است :
پروردگارا در این سال جدید

اندیشه ای به ما عطا کن

تا بامعادله زیبای زندگی سعی برآن داشته باشیم

که جدولی مصفا و رسمی دل آرا در حل مختصات x و y ها

شیبی به سوی کمال بی نهایت کشیده گردد

تا به مراد خود برسیم.

سال نو مبارک


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: